I adore Your romantic heart!

I adore Your romantic heart!

Welcome to the blog My life is Captivating!

Me and my husband will do out best to share with you the life of our spirit, soul and body here! Be blessed in Jesus!

Thursday, March 4, 2010

Misca-te!



“De asemenea… uniti la credinta” (2 Petru 1:5)

In ce priveste indelunga rabdare. Petru a zis in acest pasaj ca noi am devenim “partasi la natura dumnezeiasca” si ca noi ar trebui acum “sa ne dam toata silinta”, sa ne concentram la a ne forma deprinderi evlavioase (1:4-5). Noi trebuie “sa unim” la vietile noastre tot ce inseamna caracter din Dumnezeu. Nimeni nu se naste cu caracter nici din punct de vedere natural si nici supranatural; el trebuie dezvoltat. Nici nu ne nastem cu obiceiuri – noi trebuie sa ne formam obisnuinte evlavioase in baza vietii noi pe care a pus-o Dumnezeu in interiorul nostrul. El nu a intentionat sa faca din noi exemplele perfecte si stralucitoare ale lui Dumnezeu pentru altii, ci sa fim vazuti in fiecare zi ca si esenta unei vieti ordinare care demonstreaza miracolul harului Sau. Indelunga rabdare este testul unui caracter adevarat. Cea mai mare piedica in viata noastra spirituala este ca noi cautam sa facem doar lucruri mari. Totusi, “Isus…a luat un prosop si…a inceput sa le spele picioarele ucenicilor…” (Ioan 13:3-5)
Noi toti avem acele momente cand nu avem iluminatii si nu exista nici un fior apparent in viata, nu experimentam nimic, ci doar rutina zilnica si sarcine de fiecare zi. Rutina vietii este de fapt felul lui Dumnezeu de a ne salva intre acele momente de mare inspiratie care vin de la El. Nu te astepta ca Dumnezeu sa-ti dea intotdeauna doar momente de fior, dar invata sa traiesti si in acele momente obisnuite de indelunga rabdare in viata prin puterea lui Dumnezeu.
Este greu pentru noi sa “unim”, fapt despre care Petru mentioneaza aici. Noi zicem ca nu ne asteptam ca Dumnezeu sa ne ia la cer cu usurinta in car de flori, dar ne comportam ca si cum am crede asta! Trebuie sa realizez ca ascultarea mea chiar si in cele mai mici detalii ale vietii are cea mai supranaturala putere a harului lui Dumnezeu in spatele ei. Daca imi fac datoria mea, nu de dragul datoriei, ci datorita faptului ca eu cred ca Dumnezeu imi potriveste circumstantele din viata, si exact in momentul ascultarii tot harul maret a lui Dumnezeu devine al meu prin rascumapararea glorioasa prin crucea lui Hristos.

1 comment:

Oxana si Daniel M said...

Am uitat sa mentionez ca aceasta este traducerea unui fragment care m-a impresionat din devotionalul "My utmost for His highest" de Oswald Chambers